avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:188 ( 88%)
HR avg:162 ( 76%)
Kadencja: 82 obr/min.

Obornickie- długa pętla

Niedziela, 9 czerwca 2013 · dodano: 09.06.2013 | Komentarze 2

Pojechałem dzisiaj na obornickie licząc że uda się dojechać krótką pętlę w głównej grupie. Na stacji pojawiło się około 20 kolarzy, w tym cała okoliczna śmietanka m.in. Robert Płotkowiak i Łukasz Rakoczy. Do Obornik tempo solidne, ale w miarę równe, zostało około 12 osób. W Obornikach wszyscy jadą na Rogoźno, trochę nam to z Karolem nie do końca pasuje, ale trudno, jedziemy. Do Rogoźna tempo trochę szarpane, na kilka kmów ustawia się wachlarz. Staram się cały czas trzymać koło, a momentami jest ciężko. Wyjazd z Rogoźna, teraz pewnie pójdzie ogień w Studzieńcu. Tempo nieco zwalnia, udaje się podjechać hopkę. Chłopaki dopiero zaczęli rozrkęcać w Długiej Goślinie, asfalt nieciekawy, wąsko, a na liczniku ciągle 5 z przodu. I tak prawie cały czas do Murowanej. Na obwodnicy jadę z tyłu, przed hopką przechodzę do przodu żeby było z czego gubić. Udaje się przetrzymać tylko dzięki Karolowi, który podciągnął mnie kilka metrów do grupy. Dalej już spokojnie do Biedruska, tam krótki finisz, grupka się rozjeżdża na Radojewo i poligon. W Złotkowie krótki postój przy sklepie i rozmowa z Robertem, jak się okazuje wraca do treningów i jeszcze pokaże na co go stać, w końcu tytuł mistrza świata zobowiązuje:)