avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:176 ( 83%)
HR avg:144 ( 67%)
Kadencja: 81 obr/min.

Oborniki- Murowana- Poligon-...

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 21.04.2013 | Komentarze 2

O 9:40 wystartowaliśmy z Mateuszem z Dojazdu, począkowo jechaliśmy spokojnie, kilometry leciały dość szybko. W Obornikach krótki bufet i dalej pod cholerny wiatr... masakra. Po zmianach dotarliśmy do Biedruska, tam się rozstaliśmy. Wjeżdżając na poligon spotkałem Rysia, porozmawialiśmy trochę, na granicy poligonu zawrotka bo wyjdzie za krótko. Przy kościółku skręt w lewo, żeby jeszcze nieco dokręcić. Na wyjeździe z poligonu zjechałem się z innym kolarzem i razem kręciliśmy do końca. Mając na uwadze maraton w Trzebnicy to trening wyszedł naprawdę super.

Czas w strefach:
I- 1:27
II-III- 2:23
IV-...- 18

maciej1986poznan
| 14:59 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Dzisiaj jednak odpuszczam, kończyny muszą się regenerować, jednak pozostanę przy wtorku i czwartku, w piątek już nie dam rady nic pokręcić, środa pewnie też wypadnie.
Virenque
| 17:50 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj I tak trzymaj :) Rozmiara doszedłem jak kończyłem trening :)