avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
h km/h:
HR max:172 ( 81%)
HR avg:140 ( 66%)
Kadencja: obr/min.

Spotkanie Noworoczne + Strzeszynek- Kiekrz

Wtorek, 1 stycznia 2013 · dodano: 01.01.2013 | Komentarze 0

Spotkanie Noworoczne nad Rusałką, następnie z Piotrem, Mateuszem i Jackiem w kierunku Strzeszynka, Kiekrza. Przy sanatorium przeskakujemy przez Słupską do drugiego lasu. Z uwagi na mnogość ścieżek nie idzie tam się nudzić. W pewnym momencie ścieżka się kończy, przebijamy się prze las na różne sposoby, czasami z rowerem na plecach. W międzyczasie zaliczam dwie niegroźne gleby, na szczęście dla równowagi pierwsza na prawą stronę, druga na lewą:D W końcu docieramy do cywilizaji, jedziemy wzdłuż torów i docieramy do przejazdu. Za przejazdem Jacek trafia na korzeń, zdąrzyłem sie odwrócić i podziwiać jak pięknie się nakrywa swoją szoską:D Dale lecimy już w kierunku Rusałki, na miejscu spotykamy jeszcze kilku rowerzystów, pan Piotr Kurek robi nam pamiątkowe zdjęcie. Dalej śmigam do Sołacza i odbijam do domu. Jeżeli cały sezon będzie jak dzisiejszy dzień to szykuje się ciekawie:D