avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
h km/h:
Kadencja: obr/min.

Rusałka- Strzeszynek- Psarskie- Cytadela-...

Niedziela, 25 listopada 2012 · dodano: 25.11.2012 | Komentarze 4

Kolejny wypad z Rafałem.

maciej1986poznan
| 19:05 środa, 28 listopada 2012 | linkuj Składaj maszynę do XC:)
Virenque
| 17:23 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj Ja na razie zimówką jeździłem tylko przy mrozach, bo wtedy wszystko ubite, a z tymi oponkami spokojnie lekki teren będę mógł zaliczać - wiadomo że po błocie nie przejadę;)
Do lasu myślę, że jak znalazł.
maciej1986poznan
| 16:40 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj Te oponki to na lekkie szlaki, swoją szosówką na zwykłych gumach też do lasu wjeżdżam, póki jest twardo to się jedzie.
Virenque
| 14:49 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj Ooo jednak jeszcze jeździsz :) Długo była cisza na blogu.
Jak dojdą do mnie opony od Spike''a pozwalające jeździć szosą w terenie to można się razem na jakiś wypad spyknąć :) Byle nie w błocie, bo mi się hamulce zakleją ;)