avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:191 ( 90%)
HR avg:160 ( 75%)
Kadencja: 86 obr/min.

Obornickie- Poligon-...

Niedziela, 16 września 2012 · dodano: 16.09.2012 | Komentarze 3

Na stację dotarłem przed czasem, było już kilku kolarzy, co chwila ktoś dobijał. Pojawił się Piotr z Multistali, tandem z klubu Razem. Na starcie było może 12-15 osób, tak mało ze względu na wyścig w Pile. Tempo od startu spokojne, by powoli się rozkręcać, w okolicy poligonu tempo wyraźnie wzrosło, ale byłem w stanie dawać zmiany. Pod Chludowo na zmianę wyszedłem z Piotrem, utrzymałem się do końca podjazdu, ale byłem już na granicy. Po skręcie na Maniewo tempo się uspokoiło, ale tylko na chwilę. Kolejna zmiana znów z Piotrem i znów na krawędzi;p Potem zjazd do Gołaszyna, grupa się rozrywa, zostałem nieco z tyłu, ale wszystko się połączyło. W Obornikach krótki postój na przejeździe kolejowym. Za przejazdem czas na bufet i toaletę. Gdy grupa się zjechała, zaczęło się rozkręcanie tempa. W pewnym momencie jeden kolega rozkręcił mocniejsze tempo. Grupka się podzieliła, ja zostałem w drugiej części. Po chwili jednak kolega który rozkręcił tempo odpadł, a inny z naszej grupki zaatakował. Jechaliśmy w końcu w sześciu. Zaraz za Uchorowem odjechaliśmy we trójkę, doszliśmy dość szybko dwóch kolegów. Na obwodnicy zostajemy we trójkę, jeden pojechał na Murowaną, a drugi szarpnął mocniej i odjechał. Na hopce pojechałem swoje i nieco odskoczyłem, ale w Bolechowie koledzy mnie doszli. Dalej na spokojnie do Biedruska, przez poligon już samotnie do domu. Średnia do poligonu 34,95.