avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:187 ( 88%)
HR avg:156 ( 73%)
Kadencja: 82 obr/min.

Dwa w jednym...

Niedziela, 19 sierpnia 2012 · dodano: 19.08.2012 | Komentarze 4

Standardowo jak to w niedzielę, ustawka na Dojeździe. Podjeżdżam spóźniony kilka minut, czeka na mnie już dość spora ekipa. Ruszyliśmy dość ostro, Virenque nadał niezłe tempo. Później udało się uspokoić nieco tempo, ale w Sobocie stwierdziłem, że nie ma co szarpać. Zostałem z Jędrzejem, chwilę później jechaliśmy już w 4 razem z Mateuszem i Kubą. Pierwsza ekipa pojechała w Wargowie na Kowalewko, my skręciliśmy jak zwykle w prawo. Dojeżdżamy do DK11, a tam ustawka obornicka:D Zabraliśmy się z nimi do Obornik, za Obornikami skręt na Rożnowo, z naszej ekipy Kuba zabrał się z Obornickim, a z nami pojechał Jacek i jeden kolega na czasówce. Dalsza trasa mijała raczej spokojnie, bez większych szaleństw.

Virenque
| 17:44 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Już gadaliśmy z Maciejem, że trzeba przesunąć na 9:20. Chociaż dziś starałem się jechać w miarę szybko na przodzie, żeby jednak nie stać. Tyle że później wyjechaliśmy więc wyszło na to samo ;)
KubaRozpruwacz
| 17:32 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Tempo ładne od początku, to fakt:) A jakby wyjeżdżać z Dojazdu chwilę wcześniej, żeby nie stać na przejazdach?
maciej1986poznan
| 15:59 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Sobota by była jeszcze do przełknięcia, ale jak w głowie ułożyły mi się następne hopki, to stwierdziłem, że nie warto się szarpać. A ogólnie to przy takiej frekwencji spokojnie dwie grupy można tworzyć. Dzisiaj z Obornickim zjechaliśmy się na styk, ale to przy solidnym tempie. Generalnie takie było założenie Dojazdu, żeby czasami z Obornickim się spotkać.
Virenque
| 14:48 niedziela, 19 sierpnia 2012 | linkuj Przepraszam za Sobotę :D:D
My trochę pobłądziliśmy i ostatecznie jechaliśmy z Darkiem podobną trasą do Waszej ;)