avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:182 ( 85%)
HR avg:155 ( 73%)
Kadencja: 84 obr/min.

Dojazd- Oborniki- Murowana- Poligon...

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 12.08.2012 | Komentarze 0

Kolejna ustawka na Dojeździe, startujemy razem z Rafałem, Jędrzejem i Kubą. Początkowo trochę blokują nas przejazdy kolejowe. Wyjeżdżamy z Rokietnicy i z naprzeciwka dojeżdżają do nas Darek i Patryk. Dalej jedziemy w sześciu, mijamy DK 11 w Świerkówkach a z naprzeciwka jedzie Piotrek rozmawiając przez telefon. Po chwili stwierdziłem że zawrócę i zobaczę czy coś się stało. Piotr skręcił w prawo na Oborniki, pojechałem za nim, próbowałem się dodzwonić do Rafała żeby jechali dalej i nie czekali za mną. W Obornikach skręciłem w prawo, żeby wyjechać naprzeciwko swoim. Telefon do Piotra, okazało się że miał laczka, ale czekają ekipą za nami na przejeździe. Jechałem spokojnie, wturlałem się pod Maniewo i tam ujrzałem swoich, spokojna zwrotka i dojazd do Obornik. Na przejeździe czekała na nas solidna ekipa, Piotrek, Borys, Rafał K, Darek E. Wzmocnionym składem jechaliśmy dalej, tempo równe bez szaleństw. Dalej do Murowanej, tam już grupa się lekko rozjechała. Przed Bolechowem zostałem z Rafałem. Na poligonie została już nieco okrojona grupa, reszta pojechała na Radojewo. Dalej po solidnych zmianach z Piotrkiem, Jędrzejem i Kubą dojechaliśmy do parku Sołackiego. Tam trochę pogadaliśmy o rowerach i nie tylko...