avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:198 ( 93%)
HR avg:163 ( 76%)
Kadencja: 87 obr/min.

Obornickie...

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj ustawka na Obornickim, z Drużyny był jeszcze Piotrek i Borys. Tempo od startu solidne. Przed Świerkówkami odpadłem, główna grupa pojechała na Maniewo, a koledzy poczekali na mnie i jechaliśmy dalej główną na skróty. Do Obornik w miarę spokojnie, później Borys dawał solidne tempo, niestety w pewnym momencie musiałem puścić koło. Chłopaki znów poczekali, w Uchorowie ich doszedłem. W Białężynie dochodzi nas główna grupa, dają mocne tempo pod hopkę. Czując że nie mam szans dojść grupy, popchnąłem Piotrka ile miałem sił. Za hopką grupa wyraźnie odpuściła, udało mi się odzyskać trochę metrów, ale po rozluźnieniu znów dali ostro w korby. Dalej jechałem sam trzymając przyzwoite tempo. Na poligonie dojechałem do Piotrka, reszta na spokojnie...