avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:186 ( 87%)
HR avg:148 ( 69%)
Kadencja: 86 obr/min.

Oborniki- Murowana- Poligon...

Czwartek, 7 czerwca 2012 · dodano: 07.06.2012 | Komentarze 0

Trasa: Kiekrz- Pawłowice- Sobota- Świerkówki- Maniewo- Oborniki- Murowana Goślina- Poligon...

Samotny wyjazd, w planie spokojne kręcenie, od początku denerwuje wiatr. Wieje niby z zachodu, ale co chwila lekko kręci. W Kiekrzu na Pawłowice... no tak zapomniałem że tam jest trochę polnej drogi do pokonania. Przeklinam trochę i spokojnie jadę. Dojeżdżam do Soboty, tam zamknięta droga, no tak mamy święto. Nie pozwalają nawet rowerem przejechać... cóż i tak bywa. Stoję dobre 15 minut, w końcu pozwalają jechać. Na nowo trzeba się rozgrzać, kolejne kilometry spokojnie. Mocno przeszkadzający boczny wiatr. W końcu dojeżdżam do skrętu w prawo na Świerkówki. Wiatr trochę pomaga, ale szału nie ma. Do Obornik spokojnie bez szaleństw, wyjazd na Murowaną znów wiatr zbytnio nie pomaga. W końcu dojeżdżam do Murowanej, powoli odczuwam zmęczenie. Na moście przed Biedruskiem mijam znajomą mi Skodę Octavię... Dalej poligonem, dołącza się jeden szosowiec, rozmawiamy trochę o pierdołach, okazuje się że jakichś wspólnych znajomych mamy. Jaka ta szosowa brać mała;p Kręcimy razem do samego Golęcina. Wymiana numerów tel i dalej każdy w swoją stronę.