avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:180 ( 84%)
HR avg:149 ( 70%)
Podjazdy:468 m
Kadencja: 83 obr/min.

Trening przed Lesznem

Niedziela, 20 maja 2012 · dodano: 20.05.2012 | Komentarze 2

Trasa: ...- Strzeszynek- Kiekrz- Starzyny- Rokietnica- Bytkowo- Sobota- Golęczewo- Zielątkowo- Wargowo- Świerkówki- Maniewo- Gołaszyn- Oborniki- Łukowo- Żerniki- Uchorowo- Białężyn- Przebędowo- Murowana Goślina- Biedrusko- Radojewo-...

Spokojny wypad na szosę z Rafałem, założenie jechać w tlenie i podziwiać krajobrazy;p Początek dość luźno, wiatr czasami w plecy lub z boku, jazda obok siebie i pogaduchy. Co chwila lekki zjazd lub podjazd, trasa malownicza, asfalty bdb poza odcinkiem Wargowo- Świerkówki. Po pokonaniu "jedenastki" trasa znów jak stół, fajny zjazd przed Gołaszynem, potem wlot do Obornik. Pojawia się jeden kolarz, jak się później okazuje to portugalczyk, Rafał zamienia z nim kilka słów po angielsku. Lecimy dalej po zmianach, nowy kompan daje nam trochę w kość, ale za Uchorowem mija nas ustawka z Obornickiego. Resztka rozsądku każe nam odpuścić grupę i jechać swoim tempem. W Murowanej uzupełnienie węglowodanów i dalej przez Biedrusko i Radojewo do domu.
kad sr= 83

maciej1986poznan
| 17:38 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj Jeśli zawitasz na północ to tą trasę polecam, poza jednym kiepskim odcinkiem jest bajka:)
BorysCh1
| 19:17 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Fajny trening. Muszę się kiedyś z Wami umówić na mały wypad w północne rejony Poznania :) Ja do Leszna nie jadę. Wybieram się na czasówkę do Biedruska. Pozdro!!!