avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:187 ( 90%)
HR avg:150 ( 72%)
Kadencja: obr/min.

Cytadela....

Niedziela, 15 kwietnia 2012 · dodano: 15.04.2012 | Komentarze 0

W planach dzisiaj był poligon, ewentualnie jakaś inna trasa i dystans w okolicach 60-70km. Rano telefon od Rafała, że pada... więc cytując klasyka: "kap, kap, kap, czyli kapa, czyli chuj z tego będzie..." Okazało się że opad atmosferyczny nie był tak denerwujący. Padła decyzja żeby powłóczyć się wokół komina, czyli Cytadela. Kręciło się fajnie, okolica nie pozwalała się nudzić, mnogość ścieżek wystarczająca więc co pętlę można było coś zmienić i pojechać inaczej. Tempo spokojne, trzeba było uważać na innych użytkowników ścieżek. Hopki dały trochę wartości treningowej, czyli jak na przejażdżkę pod koniec przeziębienia idealnie, przynajmniej pozbyłem się kataru.