avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:188 ( 90%)
HR avg:153 ( 73%)
Kadencja: obr/min.

Poligon...

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 20.03.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj miało być spokojnie starałem się skupić na utrzymaniu odpowiedniej kadencji, zadanie wykonane na 5... kadencja średnia 85. Trochę za lekko się ubrałem, z racji że nie mam pośredniego kompletu na temperatury w okolicach 6-12 stopni. Tyłek od siodełka już nie boli, dzisiaj delikatna korekta ustawienia siodła z poziomie, okazało się że tył powędrował zbyt nisko. Po powrocie do domu delikatna korekta poziomu, siodło powędrowało także około 5mm do przodu.