avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
Kadencja: obr/min.

Cytadela po zmroku...

Wtorek, 12 października 2010 · dodano: 12.10.2010 | Komentarze 1

Wypad z kolegą Maciejem na Cytadelę, było już ciemno, na początku atak na Amfiteatr, było ciężko, polegliśmy... Mnie o dziwo udawało się dotrzeć nieco dalej. U mnie problem siedział w kiepskiej trakcji, tylne koło uślizgiwało i koniec. Do tego przełożenie 22/23 nie pomagało ale jak tylko na obręczach zagoszczą Smart Samy, a na bębenku duża kaseta to zaliczę ten podjazd:) Później pokręciliśmy się trochę po alejkach gubiąc się kilka razy w lesie, ale wypad udany, dał dużo frajdy:)