avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:159 ( 75%)
HR avg:145 ( 68%)
Kadencja: 90 obr/min.

Szosa :)

Niedziela, 2 lutego 2014 · dodano: 02.02.2014 | Komentarze 3

Po wczorajszej reprymendzie nie miałem wyboru, trzeba było ruszyć zadek na szosę. Szybka zmiana tylnej oponki, ciuchy uszykowane, herbata w bidonie, nawet przez chwilę była ciepła.
Spokojny wyjazd przez Strzeszynek, dalej Kiekrz i Rokietnica, nie jest źle nawet zbytnio nie chlapie spod kół. Pod górkę w Sobocie nawet udało się wczłapać, dalej w kierunku Poznania. Przy poligonie odbijam w prawo, w planie powrót przez Strzeszynek. Już prawie w Strzeszynku mijam Oskara, który właśnie wyjeżdża, zawracam i dokładam parę kilometrów do poligonu. Powrót już przez Suchy Las, Biskupińską i Koszalińską. Plan wykonany :)