avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
h km/h:
HR max:169 ( 79%)
HR avg:151 ( 71%)
Kadencja: 92 obr/min.

Trenażer

Sobota, 1 lutego 2014 · dodano: 01.02.2014 | Komentarze 0

Kolejny trening i znów trenażer, za co po raz drugi dostałem zjebkę, jutro będzie trzeba się ruszyć na dwór. Mam nadzieję, że w nocy przyjdzie jakiś kataklizm, który uniemożliwi trening na dworze :D Plan się ostatnio nieco posypał więc trzeba było zaimprowizować, a niewykonane treningi przesunąć na kolejne tygodnie. Jak tak dalej pójdzie to ze szczytem formy trafię na pierwsze przełaje jesieni tego roku :D Generalnie poprzednie dwa sezony takie właśnie były, forma przychodziła we wrześniu i sierpniu, czyli w tym sezonie czas na lipiec, jak za bardzo nie ma się gdzie pościgać :)
Tak więc jak improwizacja to niezawodne powtórzenia Sweet Spot, konkretnie 4x12 minut z przerwą 5 minutową w II strefie. Pierwsze i drugie powtórzenie lajt, zastanawiałem się czy nie kręcę za nisko, ale w trzecim już się przekonałem że intensywność dobrana odpowiednio, czwarte to już była walka o ogień i skupianie się na trzymaniu odpowiedniej prędkości. Końcowe minuty to już piekło... później spokojne rozkręcenie nogi, wystudzenie i po treningu rozciąganie. Weszło konkretnie, ale zapas jeszcze został czyli jest tak jak być powinno. Jutro już wrócimy do zaległych treningów i zobaczymy jak idzie :)