avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
h km/h:
HR max:175 ( 82%)
HR avg:153 ( 72%)
Kadencja: 89 obr/min.

Trenażer

Niedziela, 19 stycznia 2014 · dodano: 19.01.2014 | Komentarze 3

Wczoraj dostałem zjebkę za kręcenie na trenażerze kiedy pogoda pozwalała na szosowanie, tak więc dzisiaj od rana szybko zacząłem kończyć składanie crossa. Została kosmetyka typu regulacja przerzutek czy hamulcy, wyglądam za okno a tam pada... Temperatura powoli spadała, a ludzie za oknem chodzili coraz dziwniej... samochody również mocno zwolniły. Prognoza jednak się sprawdziła i zostało mi kolejne katowanie chomika. W planie 4 interwały po 1 minucie z 3 minutową przerwą, reszta jako wypełnienie 2 i 3 strefa. Pod koniec jeszcze pobawiłem sie na kadencji 105-110 żeby odmulić się po interwałach. Weszło w nogi, jutro powtórka z rozrywki.

I- 0:33
II-III- 0:24
IV-...- 0:03

Dst- 29,48 (I-obciążenie)
Kategoria Stacjonarny...

maciej1986poznan
| 16:31 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Granuflex i tak wychwalam ponad wszystko, na kolanie praktycznie wiele nie widać po najgłębszych szlifach, za to na barku po lekkim przetarciu została różowa blizna :/
Virenque
| 12:56 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Kris nie tylko to jest ważne ;)
Zjebka była ale za zostanie w niedzielę w domu należy się pochwała ;) Inaczej teraz byś pewnie wychwalał opatrunki Granuflex ;)
kris91
| 19:21 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj Niby niedaleko a jak różne warunki do jazdy.
Ważne po prostu żeby nogi nie zapomniały jak się kręci :)