avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
h km/h:
HR max:166 ( 78%)
HR avg:146 ( 68%)
Kadencja: 88 obr/min.

Trenażer

Czwartek, 16 stycznia 2014 · dodano: 16.01.2014 | Komentarze 0

Zapowiadało się ciężko i tak też było, 3 powtórzenia po 10 minut SS. Organizm coś nie reagował tak jak powinien tętno rosło bardzo powoli i stabilizowało się dość nisko. Dopiero ostatnie powtórzenie poszło na lekkim zapieku, ale tętno dalej nie weszło na taki pułap jakiego się spodziewałem. Albo strefy są niedoszacowane, albo coś mnie zżera od środka. Jutro dzień wolny, więc będzie trzeba się poobserwować, jak to mówią tętno spoczynkowe prawdę Ci powie :)

I- 0:24
II-III- 0:36

Dst- 30,13 (I- obciążenie)