avatar Ten blog rowerowy prowadzi Maciej z Poznania. Dotychczas przejechałem 21549.13 kilometrów w tym 1401.24 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.00 km/h i się wcale nie chwalę. Większość czasu spędzam na szosie.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy maciej1986poznan.bikestats.pl
Flag Counter
HR max:182 ( 85%)
HR avg:151 ( 71%)
Kadencja: 84 obr/min.

Obornickie

Niedziela, 18 sierpnia 2013 · dodano: 18.08.2013 | Komentarze 1

Dzisiaj na ustawce sporo znajomych, pojawił się także Jarek z Kołobrzegu. Na początku poszła ucieczka kilku mocnych zawodników m.in. Jarek. Próbowałem doskoczyć, ale zabrakło kilku metrów. Dalej spokojna jazda we dwójkę przez kilka kmów. Dochodzi nas grupka, tempo spokojne, na Maniewo nie skręcają... po chwili stoimy jak palanty na wiadukcie kolejowym... ruch wahadłowy. Za Obornikami zaczynamy powoli rozkręcać tempo, po chwili odjeżdżamy w 5. Po drodze łapiemy kolejnego zawodnika, Maks zostaje. Kulamy się tak do obwodnicy, dalej na poligon. Na poligonie dochodzi do nas Maks, zatrzymujemy się w sklepie w Złotnikach spotykamy tam Roberta i Piotrka. Szybki "izotonik" i lecę dalej. Było idealnie, nie za mocno, nie za lekko.